La doctora Santcugatenca Núria Querol premiada per la seva lluita contra la violència envers els animals

Escrito por GEVHA/ANAA.

nuria.al.parlament

La metgessa santcugatenca Núria Querol serà guardonada el proper 12 de juny a Madrid amb el III Premi Petjada d'Or de l’Asociación Nacional de Amigos de los Animales en la categoria del Comunicador més compromès amb la Protecció Animal, un guardó creat per donar suport i agrair, tant a diferents personalitats del món de la cultura, de l'espectacle, mitjans de comunicació i associacions, el seu treball, dedicació i vinculació en el món de la protecció animal i “l’empremta" que han deixat en la lluita contra l'abandonament i el maltractament animal.

premiohuellaoro

La Dra. Querol té una llarga trajectòria estudiant la violència interpersonal i contra els animals, i ha estat convidada com a experta a universitats com Oxford, Harvard, Denver o New Mèxic.  Va ser també una de les compareixents al Parlament de Catalunya amb motiu de la ILP que va assolir l’abolició de les curses de braus a Catalunya. Aquest mes de juny presentarà dos treballs sobre violència contra els animals al Congrés de la Sociedad Española de Criminología i el proper Novembre donarà una conferència sobre violència domèstica i maltractament als animals al congrés de l’Associació Americana de Criminologia a Washington D.C.

La Dra. Querol també és membre del Comité d’Honor de la Fundació Altarriba, al qual pertanyen personalitats com Jane Goodall, Brigitte Bardot, els Premis Nobel  J.M . Coetzee o J. Saramago†, l’escriptor Fernando Vallejo,  † el Dr. Sabaté Pi, Eduard Punset o el jugador del Barça Carles Puyol.

Jane.Goodall-Nuria.Querol

Més informació:

ANAA http://www.anaaweb.org/

La Dra. Núria Querol premiada por su lucha contra la violencia hacia los animales

La doctora Sant Cugat Nuria Querol será galardonada el próximo 12 de junio en Madrid con el III Premio Huella de Oro de la Asociación Nacional de Amigos de los Animales en la categoría del Comunicador más comprometido con la Protección Animal, un galardón creado para apoyar y agradecer, tanto a diferentes personalidades del mundo de la cultura, del espectáculo, medios de comunicación y asociaciones, su trabajo, dedicación y vinculación en el mundo de la protección animal y "la huella" que han dejado en la lucha contra el abandono y el maltrato animal.

La Dra.. Querol tiene una larga trayectoria estudiando la violencia interpersonal y contra los animales, y ha sido invitada como experta en universidades como Oxford, Harvard, Denver o New México. Fue también una de las comparecientes en el Parlamento de Cataluña con motivo de la ILP que logró la abolición de las corridas de toros en Cataluña. Este mes de junio presentará dos trabajos sobre violencia contra los animales en el Congreso de la Sociedad Española de Criminología y el próximo Noviembre dará una conferencia sobre violencia doméstica y maltrato a los animales en el congreso de la Asociación Americana de Criminología en Washington DC

La Dra.. Querol también es miembro del Comité de Honor de la Fundación Altarriba, al que pertenecen personalidades como Jane Goodall, Brigitte Bardot, los Premios Nobel JM. Coetzee o J. Saramago †, el escritor Fernando Vallejo, † el Dr.. Sabaté Pi, Eduard Punset o el jugador del Barça Carles Puyol.

Más información:

ANAA http://www.anaaweb.org/